SELENA GOMEZ


SELENA GOMEZ

lovekoorosh06@yahoo.com


سلام من کورش هستم از علاقه ی بسیار زیادی که به سلنا دارم این وبلاگ رو ساختم امید وارم خوشتون بیاد  راستی نظر یادتون نره

 

اکه دوست داشتید میتونید با ایمیل من lovekoorosh06@yahoo.com در تماس باشید

 



نظرات شما عزیزان:

maryam
ساعت19:57---9 اسفند 1390
دوستان و آشنایان من مثل گندم اند
یعنی یک دنیا برکت و نعمت
و نبودنشان قحطی و گرسنگی ست
و من چه خوشبختم که خوشه های گندم در اطرافم موج میزند
مهربانی ات را قدر میدانم و آن را در سیلوهای جانم نگهداری میکنم


nazhgoon
ساعت12:15---26 بهمن 1390
SALAM
BA MATLABE JADID
APAM


محمدی
ساعت15:32---18 بهمن 1390
منرا با اسم نرو افزار لینک کن ok
تغیرش بده


محمدی
ساعت15:32---16 بهمن 1390
link mekonamet you my link kon

maryam
ساعت19:03---14 بهمن 1390
راستی من لینکتون کردم
پاسخ: خیلی ممنون منم شمارو لینک میکنم،خیلی دوست دارم راستی حتما کتاب های کورش رو تو وبلاگم میزارم خیلی ممنون که جوابمو دادین


محمدی
ساعت0:19---14 بهمن 1390
دمت گرم با اون عکس های که گذاشتی حال کردم با این عکسا ،عالی بود. راستی یه سری هم به وبلاگ من بزن خوشحال میشم

شادي
ساعت20:53---3 بهمن 1390
قشنـــــــــــــــــــــــــــ ـــگه

هم خودش هم بلاگشــــــــــــــــــ پاسخ:ممنون گلم از نظر قشنگت دوست دارم
پاسخ:ففففففففففدات


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: koorosh | تاريخ: دو شنبه 19 دی 1398برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |